WANTED: uusia moderaattoreita

Tämän foorumin ihan ikioma ilmoitustaulu, jonne tulee kaikenlaista tärkeää tiedoitettavaa sun muuta. Kannattaa vilkaista aina välillä, että pysyt ajan tasalla. Vain adminit saavat kirjoittaa tänne, elleivä anna erityistä lupaa toiselle uuden aiheen perustamiseen. Jos lupaa ei ole saatu, aihe poistetaan välittömästi.

Uusi käyttäjä, lue huolellisesti ohjeet ennen foorumiin liittymistä!

Valvojat: Ellen, Myster

WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja VARJA » 07 Marras 2013, 15:48

Tehdäänpäs sittenkin näin. Foorumin henkilöstö kaipaa kipeästi uutta verta - olisiko sinusta siihen? Homma ei ole kovin vaikeaa millään alueella, ja kysymyksiä saa esittää aina pulmatilanteissa. Ylläpito valvoo moderaattoreiden toimia, mutta virheet ei silti ole vaarallisia.
Eri alueiden moderaattorien tehtävistä saa kysyä. Valinnan jälkeen jokainen uusi moderaattori perehdytetään tehtäväänsä tarkemmin.

Jos siis moderaattorin hommat ja vihreä nimimerkki houkuttelee, pistä vapaamuotoinen hakemus tulemaan tähän topiciin ja huomaa, että hakemuksesi tulee olemaan julkinen ja kaikkien luettavissa. Kerro hakemuksessasi ainakin mille alueelle haluaisit moderoimaan (jos alueella ei tunnu olevan paljoa tehtävää, voit listata useamman alueen joille haluaisit), kuinka vanha olet, kuinka paljon ehtisit kuluttaa aikaa hommaan ja miksi haluaisit moderaattoriksi. Sisällytä hakemukseesi vahvuuksiesi lisäksi myös heikkouksiasi tulevana moderaattorina. Mitään ikä- tai muitakaan rajoituksia emme moderaattoreille laita.
Valitut uudet moderaattorit laitetaan kuukauden koeajalle ja ahkerat ja asialliset saavat pysyvän paikan.

(Huom! Ohjeet -alueen moderaattorin täytyy osata foorumin säännöt ja sen toiminta aina avatarin käytöstä tönäisyyn saakka. Näistäkin saa tietysti kysyä jos on epäselvyyksiä.)

Näille alueille voi päästä moderoimaan:
      Ilmoitustaulu
    Ohjeet - 1 moderaattori
    Virallisuudet - 1 moderaattori

      Keppihevoset
    Keppihevosista - 1 moderaattori
    Keppihevoskilpailut - 1 moderaattori
    Ilmoitustaulu - 1 moderaattori
    Keppihevosten arvostelut - 1 moderaattori

      Markkinat
    Keppihevosten OMV - ainakin 3 moderaattoria
    Yleinen OMV - 1 moderaattori

      Ulkopuolinen elämä
    Muuta pölinää - 1 moderaattori
    Viihdekeskustelu - 2 moderaattoria
    Mainosta - 1 moderaattori
    Harrastajat - 1 moderaattori
    Ateljee (sisältäen sisäalueet Galleria, Kirjallisuus ja Ruinaus) - 1 moderaattori



    HUOM! Vanhat moderaattorit:
Mikäli haluat jatkaa moderoimista, ole hyvä ja laita sinäkin hakemus. Kokofoorumin moderaattoreita ei enää ole. Ahkerasti toimineet vanhat moderaattorit ovat etuoikeutettuja uusiksi moderaattoreiksi haluamilleen alueille.

Aikaa hakemusten laittamiseen on aina joulukuun ensimmäiseen päivään saakka, eli hakemukset, jotka on lähettetty ennen lauantai 30.11. klo 23:59 otetaan huomioon.
Avatar
VARJA
Kreivi
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Neea » 07 Marras 2013, 16:27

Entä jos on laittanut hakemuksen sulle ja Lunalle siitä Keppihevosten OMV -osiosta? :)
"I AM LITERALLY THE LUCKIEST PERSON IN THE WORLD" -NIALL HORAN
Avatar
Neea
Käsityöläinen
 
Viestit: 241
Liittynyt: 23 Marras 2012, 19:18
Paikkakunta: Orimattila

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja VARJA » 07 Marras 2013, 16:33

Laittaa vaan uudestaan tänne. :)
Avatar
VARJA
Kreivi
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Neea » 07 Marras 2013, 17:19

Olen 12 -vuotias, kohta nelisen vuotta heppihevosia harrasteleva tyttö. Olen aktiivinen foorumilla ja viihdyn siellä sunt täällä. Parhaiten otan huomioon Keppihevosten OMV -osion, joten sen takia sinne hakisin modeksi.
Moderaattoriksi haluaisin siksi, koska tykkään olla hieman ylempänä kuin muut. En kuitenkaan sillä asialla rupeaisi mitenkään ns. "leijumaan", olenhan silloin vain melkein tavallinen voorulainen, mutta mode. Osaan huomauttaa kielletyistä asioista, mutta osaan myös huomauttaa nätisti ja asiallisesti. Oon ystävällinen ja muhun voi ottaa yhteyttä täällä foorumilla helposti. Pystyisin olla foorumilla päivässä monta tuntia, ainakin 5 h päivässä. Toivoisin niin hartaasti kun voin, että pääsisin moderaattoriksi! :)
Viimeksi muokannut Neea päivämäärä 23 Marras 2013, 17:50, muokattu yhteensä 1 kerran
"I AM LITERALLY THE LUCKIEST PERSON IN THE WORLD" -NIALL HORAN
Avatar
Neea
Käsityöläinen
 
Viestit: 241
Liittynyt: 23 Marras 2012, 19:18
Paikkakunta: Orimattila

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Kajo » 07 Marras 2013, 17:27

Keppihevosista -alueelle haen moderaattoriksi. Olen pian 14-vuotias, seiskaluokkalainen. Keppihevosista -alueella ei hirveästi moderoitavaa tunnu olevan, mutta voin silti uhrata sen alueen moderointiin paljon aikaa, sillä ei minulla muutakaan tekemistä yleensä ole, vietän muutenkin suurimman osan ajastani kotona. Kone on käytössä ympäri vuorokauden ja kännykässä on netti, joten pääsen foorumille milloin tahansa.
Heikkouksia tulevana moderaattorina... Varmaan se, että olen liian kiltti netissä, annan helposti periksi ja joustan asioissa (riippuu asiasta). Mutta kohteliaisuushan on tietysti hyvä juttu. Jos pääsen modeksi, niin yritän kyllä olla olematta liian periksi antava, ym.

Toivottavasti tää nyt riittää eikä ollut kovin sekava. ;)
"Breakdown would be tickled."
Fourways @khtfourways
Kajo
Trubaduuri
 
Viestit: 734
Liittynyt: 05 Elo 2012, 18:10

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Mensku » 07 Marras 2013, 17:52

Nick: Mensku
Itsestäsi: Oon 12 -vuotias. Käyn forkalla joka päivä ja katselen sen toimintaa, ja sitä mitä siellä toisella puolla konetta tapahtuu. Asiallinen kirjoitus ja puhe hallinnassa.
Paikka, johon haluaisit modeksi: haluisin näihin kaikkiin mutta jossen pääse niin ees 2 tai sitten yhteen:D ihan sama mihin
Keppihevoskilpailut
Ilmoitustaulu
Keppihevosista

Miksi haluaisit moderaattoriksi?: Siksi, koska modena olisi kivaa, tarvitsen elämääni toimintaa, jne...
Kuinka paljon voisit olla modena?: No vietän joka päivä ainakin 1-3 tuntia koneella ja aikaa kyllä riittää. käyn useita kertojakin päivässä

Väänsin jonkun laisen hakemuksen:D
Viimeksi muokannut Mensku päivämäärä 09 Marras 2013, 22:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Intassa: Kht_amor
Avatar
Mensku
Talonpoika
 
Viestit: 71
Liittynyt: 03 Heinä 2013, 20:36
Paikkakunta: Forssa

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Nellie » 07 Marras 2013, 18:18

Itse haluaisin keppihevosten omv alueelle moderaattoriksi. :) Olen 13 vuotias(seiskaluokkalainen) iloinen ja avulias, sekä todella tiukka jossain tarvittavissa asioissa. Haluaisin omv puolelle, koska lueskelen huvikseni aina kaikkia topia läpi, joskus luen yhden sivunkin ja välillä kaksikin ja huomaan paljon korjattavaa, mutta en viitsi moderaattorien arkistoja spämmätä lähettämällä jokaisesta näkemästäni esimekiksi ot viestistä yv'tä. Aikaa saan paljon uhrattua, koulussa en kuitenkaan pysty, mutta tulen jokapäiä viimeistään 17 kotiin ja kyllähän ehdin sen jälkeen ennen kuin menen nukkumaan pariin otteeseenkin käymään foorumilla. Viikonloppuisin on tietysti vielä enemmän aikaa. Aikalailla joka päivä täällä käyn, paitsi viimeaikoina kokeiden takia on käynnit jäänyt vähän vähemmälle, mutta nyt ei ole kuin pari koetta enä ennen joulua, ja nekin tosi helppoja joten aikaa on taas. Kännykällä ja koneella pystyn täällä käymään. Osaan puhua asiallisesti ja oikeinkirjoitus on luonnistuvaa. Kännykällä saattaa tulla välillä pieniä kirjoitusvirheitä, yritän kuitenkin aina viestini tarkistaa että kirjoitusvirheiltä vältyttäisiin. :)

(koska omv-puolelle on niin paljon hakijoita, voisin kuvitella olevani myös viihdekeskustelun tai yleisen omv'n mode)
Viimeksi muokannut Nellie päivämäärä 08 Marras 2013, 18:14, muokattu yhteensä 1 kerran
¤It's Amazing that butterfly can tell your whole life story.¤
Foorumin veikeä Nalle Puh 2013
Blogi Myynti
Avatar
Nellie
Virkamies
 
Viestit: 391
Liittynyt: 09 Heinä 2012, 23:09

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Neea » 07 Marras 2013, 18:24

Mensku, oli varmaan ihan pakko kopioida mun hakemuksen tekstejä... ? :-/

Off topic.
~V


Sori, ärsytti niin.. :D
Viimeksi muokannut Neea päivämäärä 07 Marras 2013, 19:45, muokattu yhteensä 1 kerran
"I AM LITERALLY THE LUCKIEST PERSON IN THE WORLD" -NIALL HORAN
Avatar
Neea
Käsityöläinen
 
Viestit: 241
Liittynyt: 23 Marras 2012, 19:18
Paikkakunta: Orimattila

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja anskiponi » 07 Marras 2013, 18:42

Viihdekeskustelussa, keppihevosista tai keppihevosten OMV:ssa voisin olla modena, kyllä muutkin paikat käyvät oikein hyvin. Kyseiset alueet kiinnostavat, koska niissä vaikuttaa olevan melko helppoja tehtäviä, tai ainakin viihdekeskustelussa ja keppihevosista -alueella, vaikka ei haittaisi, jos vähän "vaikeampiakin" tehtäviä olisi. Olen 10 vuotias, eli käyn nelosluokkaa, joten pääsen koulustakin viimistään kolmelta ja sen jälkeen on yleensä turhaa aikaa, eli ehdin olemaan foorumilla aika paljon useasti päivässä, kun ei kamalasti mitään harrastuksiakaan ole. Pääsen myös puhelimella nettiin. Modeksi haluaisin, kun koulun jälkeen ja illallakin on yleensä tylsää, joten moden hommat olisivat kivaa lisätekemistä, ja pienet haasteet eivät ole pahasta. Heikkouksena mulla varmaan on se, että saatan innostua vähän liikaa huomauttelemaan.. Mutta yleensä mä kuitenkin opin asiat nopeasti. Vahvuuksina varmaan etten ole liian kiltti, enkä rupea lässyttelemään, mutta en ole kuitenkaan mikään äksy. Koetan olla aina myös mahdollisimman kohtelias, varsinkin täällä netissä. Olisi kyllä kiva päästä edes koittamaan millaista on olla modena :)

Toivottavasti tämä riittää.
Viimeksi muokannut anskiponi päivämäärä 21 Marras 2013, 19:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
anskiponi
Trubaduuri
 
Viestit: 597
Liittynyt: 27 Loka 2012, 18:52
Paikkakunta: Loimaa

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Nona » 07 Marras 2013, 19:13

Haen: Viihdekeskustelu

Miksi moderaattoriksi: Haluaisin foorumille mukavemman ilmapiirin, vaikka nykyisetkin modet hoitavat hommat upeasti (: Haluaisin muistuttaa muitakin niistä säännöistä, ilman että joutuisin offtoppailemaan :D
Minusta: Olen pian 13-vuotias tyttö Helsingistä. Olen huumorintajuinen, osaan mielestäni kantaa vastuuta ja olen avulias. Pidän ihmisten kanssa työskentelystä, ja pidän muiden auttamisesta. Mulla on yleensä pitkä pinna, ja jaksan yleensä selostaa niille, ketkä eivät ymmärrä (:

Kuinka usein: Käyn jo nyt foorumilla lähes joka tunti, olen täysin koukussa :D Moderaattorina voisin käydä viellä useammin, minulla pitäisi olla aikaa hoitaa kaikki hommat (:

Heikkouksina: Saatan olla välillä liian lepsu, ja ehkä hieman laiska, mutta luulen että se ongelma kyllä hoituu (:
Viimeksi muokannut Nona päivämäärä 07 Marras 2013, 21:30, muokattu yhteensä 2 kertaa
Foorumin positiivisesti erottuva chattikamu 2013

We're all stories in the end.
Avatar
Nona
Käsityöläinen
 
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Huhti 2013, 19:37

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Nasu » 07 Marras 2013, 19:57

En haekkaan, aika ei riitä...
Viimeksi muokannut Nasu päivämäärä 08 Marras 2013, 20:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Nasu
 

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja mokkamasiina » 07 Marras 2013, 20:18

Haen keppihevoskilpailut, Ilmoitustaulu, Yleinen OMV ja Keppihevosten OMV-alueille.
Minusta: Olen kohta 13 vuotta. Käyn foorumilla joka päivä ja hyvin tiuhaan, monta kertaa päivässä. Moderaattorin hommat kiinnostaa ja houkuttelee kyllä. Kirjoitusvirheitä saattaa ilmaantua, mutta pyrin kirjoittamaan huolellisesti. Minua saa huomauttaa asioista, jos jokin menee pieleen, en vedä siitä herneitä nenään :). Pyrin ilmoittamaan, jos en joskus pääsekkään niin teidän ei tarvitse ihmetellä mihin olen kadonnut. Haluaisin modeksi, koska haluan lisää työtä ja haastetta täällä foorumilla.

Kysykää rohkeasti, jos jokin jäi uupumaan tai kaivertamaan!
Kuva
ak:ssa rakas tilari tammani Nita. Avassa on NCIS:n vanhempi erikoisagentti Anthony "Tony" Dinozzo <3! Nitan, avan ja ak:n tehnyt Hile.
Blogi-Blogi
Avatar
mokkamasiina
Trubaduuri
 
Viestit: 645
Liittynyt: 25 Syys 2012, 18:15
Paikkakunta: Haapamäki

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Ninnuli » 07 Marras 2013, 20:54

Olen 11v ja käyn täällä foorulla ainakin kerran päivässä. Joskun myös monta kertaa päivässä. Yleensä kirjoitan virheettömästi, mutta joskus kirjoitusvirhe jos toinenkin pääsee mukaan. Moderaattorin hommat kiinnostaa kovasti. Ilmoitan aina jos olen lomalla yms. Olen omastamielestäni ihan asiallinen kirjoittaja, ainakin tiukanpaikantullen :D. Sanon asiat suorasti, mutta en silti loukkaavasti. Olen alusta asti halunnut päästä tähän hommaan, ja nytkun tuli tilaisuus niin kipitin suorinta tietä tänne. Mulle on tosiaan ihan sama et minne pääsisin moderoimaan, kaikki käy! Haluaisin jotain tekemistä ja kirjoittelemista ettei tarttisi olla pelkästään sivustaseuraaja. Tykkäisin pitää järjestystä täällä. Ainakin nelisen vuotta, enemmänkin ehkä olisin valmis moderoimaan miten kauan nyt jaksankaan. Heikkouksiani on varmaan... Semmonen mahollisimman tiukkana oleminen ettei mee lässyttelyksi. Kivaa kyllä olisi tämä homma.
Viimeksi muokannut Ninnuli päivämäärä 02 Joulu 2013, 21:37, muokattu yhteensä 4 kertaa
Keppihevostalli Pellonpää
http://www.pellonpaantalli.webs.com/

Foorumin supermukava piristysruiske 2014!
Avatar
Ninnuli
Virkamies
 
Viestit: 336
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 11:10
Paikkakunta: Raahe

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Kura » 07 Marras 2013, 21:15

Tää tuli itselleni hyvään saumaan, koska oon miettinyt jo jonkun aikaa, että musta ei ole ollut hyötyä koko foorumin moderoinnissa monienkin, myös henkilökohtaisten syiden vuoksi, vaikkakaan en kiellä etteikö laiskuus olisi syissä osallisena. Tän takia oon miettinyt et antaisin homman jollekin muulle tai kysyisin siirtymistä pienempään moderoitavaan määrään, mutta tämä järjestely näki vaivan puolestani.

Noin 6 vuotta foorumilla pyörittyäni keppihevoset ovat hypänneet kelkasta, mutta kyseinen foorumi ihmisineen jäänyt ja itselleni on itsestäänselvää käydä täällä yhä, vaikka foorumin aihepiiri ei koske minua yhtä paljon, kuin se teki ennen. Tämän takia minusta on mukavaa auttaa foorumin kanssa sen verran (joka ei ole paljoa, myönnettäköön), kuin hektisen opiskelijan elämältäni pystyn. Vahvuuksia minulla ei varmaan ole muuta kuin pitkä kokemus erilaisista foorumeista, niiden ylläpitämisestä ja moderoinnista. Heikkouksia sitten onkin sen edestä, joista suurin on se laiskuuteeni ja moderoinnin kannalta opiskeluni laittaminen ennen moderointia. Parin osion moderointi ei tosin pitäisi olla ongelma laiskuuteni huomioonottaen, onhan työmäärä huomattavasti pienempi kuin aiemmin.

Pienen määrän alueita siivoamiseen ei mene päivästä kauaa, joten olen valmis antamaan minuutteja päivistäni hommaan - tarpeen vaatiessa, hui, enemmänkin. Hektisen elämäni takia en kuitenkaan lupaa käydä henkeni uhalla moderoimassa, tai uhmata hidasta yhteyttä kännykällä moderoimalla jos olen tietokoneen ulottumattomissa. Siitä huolimatta uskon kuitenkin saavani kuriin kaiken tarvittavan, jos en ahkeruudella niin kera näiden 16 vuoden tuomien jedivoimien.

Toiveissani olisi jatkossa jatkaa Muuta pölinää, Ohjeet ja Mainosta osioiden kanssa tai jonkun niistä. Muuta pölinää -osiossa liikun eniten, ja siksi se olisi minulle helpoin - minun ei tarvitse varta vasten etsiä moderoitavaa, vaan ne tulevat vastaan. Ohjeet-osio on itselleni tuttu, ja sinne tulee mukavan harvoin tavaraa tai päiviteltävää, mutta tarpeeksi jotta tälläinen laiskimus pysyy virkeänä. Mainosta-osio taas menisi siinä kylkiäisenä, onhan antiaktiivinen osiona.

Kura palveluksessanne, jos kuraista kuraa yhä jaksetaan niellä o7
    kaikki mitä haluat on elämää vastaan
    siis pyydä mahdotonta
Avatar
Kura
Paroni
 
Viestit: 369
Liittynyt: 10 Touko 2012, 15:26

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Niitti » 07 Marras 2013, 22:11

hei, olen moderaattori ja tää on kivaa ja haluan jatkaa tätä.

Joo. Koska elämäneliksiirini on internet, tulee foorumilla vietettyä myöskin paljon aikaa. Foorumi on mulle sellanen henkireikä, joka pitää mut kiinni tässä harrastuksessa ja näissä ihmisissä, vaikka oikeassa elämässä harrastus on jo hiipumaan päin. Koska foorumin puheenaiheet ei mua itteä enää kauheasti koske, voisin uhrata "kokemukseni" ja valtavat älylliset lahjani moderoinnille. Olen saanut asiani ja mielipiteeni topiceissa ja eri aiheissa ilmaistua, joten voisin nyt siirtyä valvomaan muiden hengentuotteita ja niiden asiallisuutta. (*hermostunutta naurua* en keksi mitään mitä tähän kirjotan .... )

Jos mut valvojana pitäis tiivistää hyviin pikku pakettiin: Huomautan kun on aihetta, kysyn jos olen epävarma ja myönnän omat mokani. Mun tapoihin kuuluu se, että voorumi ja omat alueeni (Keppihevosten OMV ja viihdekeskustelu) on kokoajan auki, ja välillä hiiripelin lomassa tsekkailen, onko siellä uusia viestejä. Haluaisin jatkaa samalla kaavalla, ja harteilleni voisin ottaa tuon viihdekeskustelun. Aikaa on tähänmennessä riittänyt hyvin myös OMV:ille, mutta voisin keskittyä nyt vaikka vaan tuohon toiseen. Koska pyörin aika paljon viihdekeskustelun parissa ja tykkään tylsän hetken tullen selailla muutenkin vaikkapa myyntitopia, saattavat huomauttelun aiheet kävellä vastaan, eikä niitä tarvi vartavasten etsiä. Joskus saan intopuuskia ja selaan kaikki topat läpi hirveällä tarmolla, joskus taas hampaita kiristellen vääntäydyn katsomaan uudet viestit, mutta yleisestiottaen tää on ollut tosi mukavaa ja palkitsevaa duunia! Tähänmennessä olen huomautellut selvästi liian lyhyisiin perusteluihin, off topiceihin ja muihin perseilyviesteihin, ja olen pyytänyt apua kun sitä tarvin tai olen epävarma. Mulla riittää siis intoa, aikaa ja toivon mukaan myös osaamista -välillä enemmän, välillä vähemmän- tähän hommaan, ja mielelläni jatkossakin puuhalisin moderoinnin parissa.

huh. the end.
Avatar
Niitti
kakkiainen
 
Viestit: 1202
Liittynyt: 10 Touko 2012, 13:46
Paikkakunta: Kuusamon korvet

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Onniheppa » 07 Marras 2013, 22:23

Nick: Onniheppa
Itsestä: Olen 11 -vuotias ja hallitsen kirjoitustaidon, pilkut, pisteet ja muut tuollaiset. Käyn forkalla aina kun olen koneella. Tiedän säännöt hyvin. Oon jo kauan ihaillut modejen työtä. :)
Paikka, johon haluaisit modeksi: Keppihevosten OMV, ilmoitustaulu, viihdekeskustelu tai Keppihevoskilpailut
Miksi haluaisit moderaattoriksi?: Tykkäisin vahtia alueita ja siivota niitä. :)
Tietokoneella oon melkein koko ajan ja eniten oon forkalla. Voisin olla modena niin pitkään kuin tarvitsee. Tykkään auttaa muita jotka tarvitsee apua.
Viimeksi muokannut Onniheppa päivämäärä 18 Marras 2013, 16:20, muokattu yhteensä 5 kertaa
Avatar
Onniheppa
Talonpoika
 
Viestit: 69
Liittynyt: 08 Elo 2012, 11:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Laukki » 07 Marras 2013, 23:09

Joko OMV- tai Keppihevosista- tai Ilmoitustaulu-puolelle haluaisin.

Olen 13-vuotias tyttö, jolla on runsaasti aikaa viikosta olla täällä foorumilla. Aktiivisimmillani olen kahden tai kolmen jälkeen, viikonloppuna mulla on käytäännössä koko päivä auki foorumi. Olen kiinnostunut moderaattorihommista, sillä se vaikuttaa ihan mukavalta hommalta, ja osaan ohjeistaa jo muitakin, sillä tunnen säännöt ja olen ollut nyt huikeasti kahdella foorumilla (tämän lasken yhdeksi ja se siniteemainen toiseksi edellinen siis) Moderointia voisin jatkaa niin kauan kun täällä pyörin ja ihmiset mua sietää (toisinsanoen ette pääse musta ikinä eroon *evil laugh*). Minulta löytyy kärsivällisyyttä, ystävällisyyttä ja halua ohjeistaa. Olen myös puolueeton joka tilanteessa, enkä syrji muita, hyväksyn erilaisuutta ja virheitäkin, kunhan niistä otetaan opiksi:) Myös asiallinen kirjoitustyyli ja positiivinen asenne kuuluvat minulle. Joinain päivinä en välttämättä jaksa olla päivänsäde, mutta en silti rähjää ja raivoa vaan pyrin kirjoittamaan asiallisesti. Pyörin noilla haluamillani vaihtoehtoalueilla paljon, eli en voisi ns "unohtaa" (jos se edes on mahdollista) En myöskään ole ihan heti hommaa lopettamassa, ellei nyt satu joku täysin pakottamaan, mutta sellaisia on vain pari maailmassa, eikä mikään niistä tule toteutumaan. Mulla on tosin pieni heikkous, en joskus oikein osaa olla ihan tiukkana, joustan vähän liikaa suuntaan ja toiseen (tosin vain tietyissä tapauksissa). Tietokoneella pääsen joka päivä tänne (netissä ei ongelmia, kiitos piuhan) ja kännykässä toimii netti, myös koulupäivän aikanakin siis voisin seurailla ja tarvittaessa huomauttaa.
    >>Kht Zephyr 2008-2017
    >>Eläköitynyt ja jokseenkin raihnainen
    Avataressa rp-ori Rockafellas Revenge
Avatar
Laukki
Trubaduuri
 
Viestit: 770
Liittynyt: 10 Touko 2012, 20:53
Paikkakunta: Loimaa

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Rousku » 08 Marras 2013, 17:38

Vaikka tarkoitus olikin foorumilta taukoilla, etenkin viikonloppuisin tunnnun etsiytyvän tänne (ja tilanne on muutenkin parantunut).. Ja no, pakko kai se on tunnustaa, että tykkään moderoida. :'D Saatte siis minut pitää mikäli vain suinkin huolitte!! Kuitenkaan samanlaiseen aktiivisuuteen kuin ennen (koulun alkua) en yritä edes pyrkiä, viikoilla se on sula mahdottomuus koulun vuoksi.

OMV-osiosta on tullut rakas lapsi ja koen jopa pienimuotoista riippuvuutta sitä kohtaan viha-rakkaussuhteen ohella. En oikeastaan kykene avaamaan vain yhtä topicia, saatika olemaan moderoimatta. Jos en ajattele kuluttaa paljoakaan aikaa foorumin selaamiseen en voi avata koko aluetta alkuunsakaan, saan siihen kuitenkin kulumaan aikaa (korjattavia asioitahan ei voi jättää missään nimessä niin kuin ne ovat hehe) ja no, elämäni ei suoraan sanottuna kovin monesta muusta asiasta muodostukaan. Vaikka saatankin vaikuttaa 'työhöni' lopen kyllästyneeltä ja sen suhteen loppuunkulutetulta, olen koko syksyn kaivannut takaisin aktiiviseksi moderaattoriksi palaamista! En tiedä pitäisikö asiasta alkaa jo huolestua, mutta kyllä, taidan kokea teitynlaista kutsumusta tämän foorumin ehdottomasti työntäyteisimmän alueen hoitamiseen.
Työtaakka on vain viimeaikoina tuntunut alueella kasvavan ihan suunnattomaksi: aika ei riitä entiseen tapaan kaikkien aiheiden läpikäyntiin, ja en halua ketään soimata, mutta välillä tuntuu, että aktiivisia moderaattoreita on alueella ollut vähän vähemmän puoleisesti, joka jättää aika paljon tekemistä yhdelle ihmiselle. Jos kuitenkin muutaman uuden ja innokkaan saisin rinnalleni, voisin heidät auttaa alkuun ja jatkaa myös omia hommiani muutaman kerran viikossa. Kuten kuitenkin sanoin, joka päiväiseen foorumilla käyntiinkään en enään kykene, mutta jos kelpaan harvemmillakin käynneillä, pysyn kyllä pestissäni.

Sitä vastoin Arvostelut-osion voisin jättää pois, sillä se ei oikein tunnu mukavalta alueelta moderoida.. :D Sen tilalle voisin kuitenkin haluta Ateljeeseen, Keppihevosiin tai Harrastajiin OMV'n ohella. Myös Yleinen OMV käy ihan hyvin tuon varsinaisen ohella. Mikäli kuitenkin tarjoamani panos ei vaikuta OMV'eehen tarpeeksi suurelta, tyydyn mielihyvin myös kahteen tai yhteen pienempään alueseen.
Kuva
Avatar
Rousku
kakkiaishovinarri
 
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Touko 2012, 07:07

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Dipsy » 09 Marras 2013, 18:09

Keppihevoskilpailut-osio

Haluan modeksi vain, koska minua ottaa päähän OTeet yms. ja aina on harmittanut, kun en ole voinut tehdä asialle mitään.

Olen 13-vuotias tyttö ja käyn foorumilla joka päivä. Olen sosiaalinen ja osaan pitää hermoni tiukoissakin tilanteissa. Osaan olla myös huumorintajuinen. Kävisin varmaankin korkeintaan 5 tunnin välein foorumilla (yöt poikkeuksena).

Heikkouksena saattaa olla oikestaan vain laiskuus :)
Kuva
x blogiin x
c) Mega-Watti
Avatar
Dipsy
Trubaduuri
 
Viestit: 615
Liittynyt: 10 Touko 2012, 14:35
Paikkakunta: Espoo

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Jenna » 10 Marras 2013, 01:20

Ilmoitustaulu, Keppihevosten OMV ja Viihdekeskustelu
Yllämainituille alueille haen. c: Eli oon miss-may ja oon iältäni 10-vuotias nelosluokkalainen. Moden työt on aina kiinnostanut mua, joten päätin nyt hakea. Täällä kepparifoorumilla vietän aikaa aina kun olen koneella, ja koneellakin olen monesti päivässä. Yleensä käyn täällä aamulla, ennen kouluunlähtöä, koulun jälkeen, muutenkin iltapäivisin, illalla ja ennen nukkumaanmenoa, ja välillä olen kännykälläkin esimerkiksi kaupungilla tai kaupassa. Muutenkin kun mulla ei ole mitään muuta ylimääräistä kun läksyt, joten aikaa on modepuuhiin. Sitten varmaan voisin kertoa itsestänikin? Tykkään ihan hirmusen paljon auttaa toisia! Osaan olla kiltti ja asiallinen, välillä saatan olla riehakas. Heikkouksia varmaan on siinä, että annan välillä armoa liikaakin.
Toivottavasti riitti, ja onnea kaikille! :) Pidetään vaan peukut ja varpaat pystyssä. ;)
Kuva

x x

Foorumin energinen pikkuvarsa 2013
ex. miss-may
Avatar
Jenna
Trubaduuri
 
Viestit: 1112
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 23:31
Paikkakunta: Espoo

Seuraava

Paluu Admin ilmoittaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron