WANTED: uusia moderaattoreita

Tämän foorumin ihan ikioma ilmoitustaulu, jonne tulee kaikenlaista tärkeää tiedoitettavaa sun muuta. Kannattaa vilkaista aina välillä, että pysyt ajan tasalla. Vain adminit saavat kirjoittaa tänne, elleivä anna erityistä lupaa toiselle uuden aiheen perustamiseen. Jos lupaa ei ole saatu, aihe poistetaan välittömästi.

Uusi käyttäjä, lue huolellisesti ohjeet ennen foorumiin liittymistä!

Valvojat: Ellen, Myster

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Tessu » 10 Marras 2013, 13:03

Keppihevosten OMV kiinnostaisi eniten, mutta mikä tahansa muukin alue käy

Täytän joulukuussa 13 vuotta ja vietän foorumilla paljon aikaa etenkin viikonloppuisin. Viikolla käyn foorumilla myös, mutta silloin lähinnä aamuisin ennen kouluun menoa ja iltaisin tallilta tulon jälkeen. Olen asiallinen ja osaan sanoa asiat ystävällisesti, mutta en kuitenkaan kiertele turhaan asioita. Jos minut valittaisiin moderaattoriksi, haluaisin saavutta maineen avuliaana ja aktiivisena moderaattorina. Uskon, että minusta olisi siihen. Kotona olen foorulla useimmiten tietokoneella, mutta iltaisin selailen foorua myös paljon kännykälläni. Ainut heikkous olisi ehkä se, että arkipäivinä en ehtisi joka päivä olla foorumilla kauhean pitkään. Uskon kyllä, että ehtisin silti hoitaa työt pois alta ja viikonloppuisin aikaa riittäisi; nytkin olen notkunut täällä koko tämän ja eilisen päivän. ;) Niin ja vielä se, että kirjoitusvirheitä ei yleensä hirveästi viesteissäni näy.
Viimeksi muokannut Tessu päivämäärä 10 Marras 2013, 17:57, muokattu yhteensä 1 kerran
"Never let anyone tell you that you can't just because they couldn't."
Tessu
Käsityöläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 13 Marras 2012, 16:57

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Elppa » 10 Marras 2013, 13:44

Heipsan, nimeni on Elppa.

Olen 13-vuotta oleva tyttö. Foorumilla käyn joka päivä, useammin kun kerran yleensä. Kiertelen monissa keskusteluissa, viihdyn parhaiten myynti keskusteluissa, mutta myös nuo viihdekeskustelut ja arvostelut kiinnostavat. Osaan hallita hermoni ja kertoa asiani asiallisesti, mutta varmasti.
Haluaisin modeksi harrastajat, viihdekeskustelut, keppihevosen OMV tai arvostelut osioon.
Mielestäni on tärkeää että forkalla on siistit keskustelut, sillon kaikilla on mukavaa. Pidän kirjoittamisesta todella paljon ja hallitsen oikeinkirjoituksen. Tietenkin huolimattomuudesta ilmestyy kirjoitusvirheitä. Olisin niin kauan mode kun minut siihen kelpuutettaisiin Koneella vietän aikaa todella paljon, joka päivä ainakin 1 tunnin. Yleensä kylläkin paljon enemmän.
Heikkoukseni ovat vahvasti netin hallinta, tai siis en ole mikään erikoisempi tietokone nörtti. Minulta on melkeimpä turha tulla kysymään mitään vaikeaa nörtteilyä.
Olisi todella mukavaa päästä modeksi koska tosiaan pidän todella tärkeänä foorumin siistinä pysymistä.
Tässä olisi sitten. D:D
† Problems will be solved if they want..
Avatar
Elppa
Talonpoika
 
Viestit: 99
Liittynyt: 23 Helmi 2013, 13:58
Paikkakunta: Kuu

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Lansu » 10 Marras 2013, 14:10

Ikää minulta löytyy 13 vuotta ja keppihevosia olen harrastanut vuodesta 2010. Olen luonteeltani päättäväinen ja ystävällinen, ja haluan hoitaa asiat kunnialla loppuun. Olen aina ollut myös melko järjestelmällinen. Siksi siistit viestit miellyttävät silmääni. :)

Tallilla käynti, kolme koiraa ja koulu vievät aikaa, mutta silti tulee päivittäin täällä käytyä. Usein, kun tulen koulusta en halua heti tehdä läksyjä, niin päädyn foorumia selailemaan. Viikonloppuisin päädyn tänne pitkiksikin ajoiksi. Aikaa tuntuu yllättävän paljon olevan, vaikka kaikkea puuhaa löytyy. ;) Oikeinkirjoitus on minulla hallussa, mutta tietokoneen näppäimistö on mitä on, joten välillä tulee noita kirjoitusvierheitä sen takia, ja joskus tietysti vain pienestä huolimattomuudesta. Keppihevosten OMV-osion moderointi olisi kivaa, kun siellä tulee muutenkin pyörittyä paljon, vaikken melkein ikinä mitään ostakaan. Kaikki alueet kuitenkin käyvät mainiosti. :)
Avatar
Lansu
Käsityöläinen
 
Viestit: 166
Liittynyt: 16 Marras 2012, 14:17

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Mwjan » 10 Marras 2013, 20:36

Adminin virasta luopuen, voisin pudottautua modeksi ja ottaa hallittavaksi jonkun alueen. Alueella ei oikeastaan ole mitään merkitystä, ehkä joku pieni alue voisi olla sopiva. Omasta itsestäni, sen te tiedätte, että olen vanha admin, 21-vuotias entinen keppihevosharrastaja. Foorumilla tulee käytyä päivittäin katsomassa uusimmat aiheet/kirjoitukset sieltä täältä. Töiden jälkeen olisi aikaa siivoilla ja tsekata oma valvonta-alue. Itsellä ei oikeastaan ole toiveita alueen suhteen, mutta kuitenkin Muuta pölinää, Ateljee, Harrastajat tai Mainosta voisi olla sopiva, muutkin käy, ei oikeastaan mitään merkitystä mikä alue.
Entinen mode, sitten ylläpitäjä (mutta aika pudottautua pois...), joten homma hoituu ja ymmärrystä siivouksen suhteen...
Avatar
Mwjan
Herra
 
Viestit: 119
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 21:05

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Honey » 11 Marras 2013, 09:10

Oon kauan ihaillu moderaattorien työtä, joten;

Modeksi haluaisin vain siksi, että voisin auttaa muita. Keppihevosten OMV kiinnostaisi mua, koska siellä on mun mielestä varmaan eniten työtä. Olen 12 vuotias. Vaikka olen suht. nuori, ei se tarkoita että mun viestit on sadoilla huutomerkeillä ja kirjoitusvirheillä varustettua. Olen koneella yleensä useita tunteja, moden hommia voisin päivässä ahertaa 2-3 tuntia ahkerasti! :)
Honey
Käsityöläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 12:06
Paikkakunta: Sipoo

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Marjam » 11 Marras 2013, 13:27

Aisku
~Olen siis 14-vuotias, hyvällä asenteella varustettu tyttö. Haluisin modeksi, koska siitä olen pitkään jo haaveillut ja vihdoinkin löytyi tämä topa mistä ehkä jopa unelmani toteutuisi. Tiedän omalta kannaltani jonkinverran sääntöjä, mutta tarpeen tullessa uskaltaisin apuakin kysyä.
Minua kiinostaisi eniten nämä: keppihevoskilpailut tai ilmoitustaulu.
~Yritän kirjoittaa oikeinkirjoituksella aina ja puhekieli kirjallisena on asiallista.
~Haluan myös mahdollistaa kaikkien hyvän käytöksen ja sääntöjen noudattamisen..
Voisin modena olla tosi usein, koska vietän paljon aikaa muutenkin koneella.
En pistä usein :D, :), :/, :(, >:( hymiöitä.
Toivon hartaasti, että tämä tärppäisi.
Avatar
Marjam
Talonpoika
 
Viestit: 91
Liittynyt: 13 Helmi 2013, 03:43
Paikkakunta: Forssa

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Karkki » 11 Marras 2013, 19:58

Olen 11-vuotias ja vaikka olenkin foorumin nuorimmasta päästä, osaan mielestäni aika hyvin nämä netin perusasiat. Olen opettajani mielestä hyvä äidinkielessä ja äikän numeroni on ollut aina 9. Joskus munkin teksteihini lipsahtaa kirjoitusvirheitä, kuten varmasti muillekin. Saan käydä koneella vapaasti joka päivä ja täällä foorumillakin käyn ainakin kerran päivässä. En haluaisi mitenkään erityisesti millekään alueelle modeksi, ehkä mieluiten sellaiselle aluuelle, missä ei paljon olisi "modeiltavaa" :) Aluksi en välttämättä osaa näitä asioita mitenkään todella hyvin, mutta harjoittelemalla oppii. Jos modeksi pääsen, tulen pyytämään varmaankin useasti kokeneemmilta modeilta apua. Voisin olla moderaattori melko pitkään, ainakin niin pitkään kun jaksan ja innostusta riittää. Haluaisin modeksi varmaan sen takia, että saisin vahtia näitä foorumin alueita, kun olenkin vähän tälläistä vahtikoira-ainesta. Olisi myös kiva päästä kokeilemaan tätä modena olemista, koska silloin kun tänne rekisteröidyin, ihailin kyllä modejen vihreitä nimimerkkejä ;D
Tammivaara
Myyntitopic


Foorumin paistava aurinko 2012
Foorumin pirteä hilpuri-tilli 2013
Avatar
Karkki
Virkamies
 
Viestit: 485
Liittynyt: 23 Elo 2012, 13:44
Paikkakunta: Kouvola

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Talli Bamopo » 12 Marras 2013, 21:28

NICK Bamo/talli bamopo
IKÄ 10
Alue mille haluaisin Tavallaan ihan sama, mutta keppihevosten OMV, ateljee tai Keppihevoset
Millon voin käydä koneella Vietän täällä joka päivä aikaa, n 1 h (ma-ke, koska vuokraponipoika) ja muuten ehkä 2-5 h (nörtti).
Olen myös aktiivinen naputtelija täällä, eli tykkään käydä keskusteluja läpi! Omaan aika asiallisen kielenkäytön, en koskaan kiroile/kirjoita näin: Moiiiiihhhh, oon thällänrn, oho tuli pikkuuuuh kirjotuush virheXDDDXXXXXXXXXD Muth joo (XDDDD). LOL<3<3<3<3<<3<3:D
Olen "todella järkevä". Joo, ei mutta käyttäydyn siis asiallisesti.
Viimeksi muokannut Talli Bamopo päivämäärä 25 Marras 2013, 16:12, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kht Tuulentanssi (ent. Kht Bamopo) Pell (ent. Bamo)
Talli Bamopo
Talonpoika
 
Viestit: 49
Liittynyt: 16 Syys 2013, 13:48

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Nita » 13 Marras 2013, 21:25

Eli uusi sepitys tähän :D Olen siis 11 vuotias todella "järkevä" ihminen. Pitäisin modeeroinnista aikas paljon sillä haluaisin auttaa järjestyksessä. Elämästäni puuttuu haasteet ja olen jos masentunut. Mutta asiaan... Haluaisin modeeroilla Keppihevosten OMV,Keppihevosista,Keppihevoskilpailut,Ilmoitustaulu,Keppihevosten arvostelut osioissa :) Olen aktiivinen koneen käyttäjä jo usein jopa olen koneella 24/7, joka on tietenkin jo huono juttu ;_; Toivoisin että pääsisin modeeroimaan ;)

Ps. Ikä on vain numero. :D
Viimeksi muokannut Nita päivämäärä 18 Marras 2013, 20:43, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Kht Honey Dash
Instagram
Avasta ja ak:sta kiitos Jenna!♥

Foorumin ytimekäs markkinamies 2013
Avatar
Nita
Käsityöläinen
 
Viestit: 262
Liittynyt: 12 Syys 2012, 20:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja L i e k k i » 14 Marras 2013, 21:57

Nick: Keppiheppa12
Itsestäsi: 11v. ja käyn joka päivä Skh-forkalla, ja hallitsen hyvät tavat ja asiallisen kirjoituksen.
Paikka, johon haluaisit modeksi: Keppihevosten OMV
Miksi haluaisit moderaattoriksi?: Pidän siitä kun joku kyselee apua :) Se on mukavaa auttaa muita jotka tarvitsevat apua !
Kuinka paljon voisit olla modena? Joka päivä noin 7h :)
Ex. Keppiheppa12
Avattaressani Meidän ihana shettis varsu ♥
Avan tehnyt Nasu. Kiitos :)


Keppihevostalli Mäksylä <-- liittykääpäs lukijoiksi! :)
Avatar
L i e k k i
Käsityöläinen
 
Viestit: 160
Liittynyt: 08 Syys 2013, 16:42
Paikkakunta: Nummijärvi

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Myster » 17 Marras 2013, 14:34

Olen Myster seittemäntoista vuotta ja käynyt voorulla säännöllisesti 2007 vuodesta alkaen. Voorumi ja sen ihmiset on saanut mut jatkamaan täällä käymistä vaikka keppihevoset onkin lähes kokonaan nettihommia enää. Oon hoitanut vuoden modehommia ja nauttinut tästä ihan liikaakin; en aina malta mennä nukkumaan vaan jään siivoamaan jotain aluetta. Tätä väittäisin suurimmaksi paheekseni, saatan innostua vähän liikaakin jonkin alueen hyysäämisestä. En voi lopettaa vain yhden topicin siivoamiseen, vaan koko alue on pakko hoitaa samalla kerralla.

Haluaisin jatkaa kyllä edelleen kokovoorumi modena, mutta jos tämä ei ole mahdollista haluaisin jatkaa siitä mistä ihan ensin aloitin (ja mun "lapsestani") ilmoitustaulusta. Ilmoitustaulun lisäksi voisin ottaa jokun taikka vaikka kaikki aiheet Keppihevoset-osiosta jos sinne jää joku alue ilman moderaattoria. Jos työpanokseni tuntuu riittävältä, voisin ottaa kontolleni muiden kanssa Keppihevosten OMV joka on omasta mielestäni työläin alue koko foorumilla.
      än yy tee nyt on mentävä
Avatar
Myster
Ritari
 
Viestit: 570
Liittynyt: 10 Touko 2012, 06:36
Paikkakunta: Tampere

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Jazz » 19 Marras 2013, 16:53

Yleinen OMV tai Keppihevosten OMV Elikkäs olen 12-vuotias, järjen omistava.Niinkuin kaikki muutkin. Käytän omaa aikaani foorumilla päivässä suunilleen 1-3hr. Foorumin modeksi olen halunnut jo pitkään, mahtavaa että on tullut tilaisuus. Modena voisin laittaa ihmisiä "ruotuun" vaikka en moiti tämän aikaisia modeja,jotka ovat hoitaneet asiansa hyvin. En pysty olemaan koneella 24/7 mutta aikaa löytyy kyllä. Oikeenkirjoitusta en voi aina taata mutta virheistä opitaan,eikös?
Heikkouksiani löytyy tuolta tekstin seasta. Keppihevosten OMV ja Yleinen OMV:llä voisin ilmoittaa muille OT:eistä ja siivota topiceja. Mulla riittää aikaa tään hommaan ,dont worry. -kiitän
Kysy ihmeessä jos joku asia jäi vaivaamaan.
Harrastus on jo lopahtanut, mutta tykkään seikkailla näillä sivuilla.
http://skh.foorumi.eu/viewtopic.php?f=14&t=11235&p=161085#p161085
Avatar
Jazz
Talonpoika
 
Viestit: 56
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 22:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Tike » 21 Marras 2013, 18:20

N.I.C.K:Kht Ristikivi
M.I.N.Ä: Olen 12-vuotias tyttö ja käyn foorumilla joka päivä.
Kirjoitan lähes aina virheettömästi ja virheet ovat todella harvinaisia. Minua on netissä todella vaikea suututtaa, ärsyttää kiusata tai jotain muuta sellaista. Minuun on todella helppo ystävystyä, ja pidän todella paljon uusiin ihmisiin ja eläimiin tutustumisesta. Sanon asiani suoraan riippuen tilanteesta. Kirjoitan asiallisesti.
M.I.K.S.I M.O.D.E.K.S.I: Olisi todella loistavaa olla tärkeä henkilö foorumilla. Olisi mukavaa, että jotkut kunnioittaisivat minua (hyvällä tavalla). Olisi todella kiinnostavaa pitää järjestystä yllä.
H.A.L.U.A.I.S.I.N M.O.D.E.K.S.I: Haluaisin päästä modeksi Viihdekeskustelu, Ateljeen, Muuta pölinää, keppihevosista, keppihevoskilpailut, ilmoitustaulu, Keppihevosten OMV, harrastajat ja muutkin käy.
K.A.U.A.N.K.O M.O.D.E.K.S.I: 3 vuotta kävisi.
M.O.N.T.A.K.O T.U.N.T.I.A P.Ä.V.Ä.S.SÄ: Yleensä pystyn olemaan 2-4, mutten jaksa välttämättä olla putkeen ihan tuota kolmea ja neljää tuntia.
H.E.I.K.K.O.U.D.E.T: Ei juurikaan mikään. Ehkä joskus innostuminen.
Don't be blinded by justice, the hero is dead.
Tike
Käsityöläinen
 
Viestit: 159
Liittynyt: 17 Kesä 2013, 17:20
Paikkakunta: Vuoret

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Kat » 22 Marras 2013, 16:16

Olen jo monta kertaa miettinyt hakemuksen laittamista kun uusia modeja on haettu, mutta asia on aina jäänyt. Pitkään harkittuani päätin nyt tällä kertaa hakemusta laittaa tulemaan.

Olen 20 vuotias, pian kymmenen vuotta keppihevosia harrastanut vanhus. Foorumilla olen seikkaillut kaiketi vuodesta 2007 alkaen (?), joten foorumin säännöt on hyvin hallussa. Käyn foorumilla päivittäin, vaikka aika harvoin enää tulee itse viestejä kirjoiteltua.
Mitään tiettyä aluetta ei ole, minkä moderaattoriksi haluaisin. Kaikki käy. Haen modeksi, koska mielelläni auttaisin foorumin siistinä pitämisessä. Foorumilla kun on selkeästi alkanut käydä yhä enemmän nuoria käyttäjiä, joilla säännöt ovat vielä hukassa. Monesti viestejä lukiessa tulee vastaan jotain huomautettavaa, mutta se jää tekemättä kun moderaattorin oikeuksia ei ole. Päivittäin vietän monta tuntia koneella, joten aikaa olisi hyvin käytettävissä. En myöskään kyllästyisi hommaan parissa viikossa, vaan olen valmis pysymään pestissä vaikka useamman vuoden.

Uskallan huomauttaa mikäli siihen aihetta on, mutta pyrin kuitenkin esittämään asian ystävälliseen ja asialliseen sävyyn. Tarvittaessa osaan kuitenkin olla tiukkakin, mikäli asia ei tunnu menevän hyvällä jakeluun. Kiitos myyntisivujeni, olen saanut jo muutaman vuoden "tapella" lasten kanssa, joten voisi sanoa että hieman kokemustakin jo omistaisin.
Heikkoutena moderoinnissa olisi hetkittäiset laiskuuskohtaukset. Välillä jotkin asiat eivät vain kiinnosta tippaakaan ja niin saattaisi satunnaisesti käydä moderoinninkin suhteen. Montaa päivää en kuitenkaan olisi poissa hommista, sillä innostus palaa yleensä nopeasti.
Avatar
Kat
Käsityöläinen
 
Viestit: 162
Liittynyt: 10 Touko 2012, 09:05

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja vaja » 24 Marras 2013, 20:23

Olen 11-vuotias tyttö joka haluaisi ilmoitustaululle modeksi myös kaikki muut käyvät.
Ehtisin kuluttaa moden hommiin paljon aikaa, koska koneella olen melkein kokoajan.
Haluaisin moderaatoriksi koska minä olen foorumilla niin paljon että välillä en keksi mitään tekemistä.
Heikkouksiani on muutamia esim: välillä teksteistäni löytyy kirjoitusvirheitä myöskään pilkut eivät löydä paikkaa mistään mutta se ei varmaan haittaa?
Vahvuuksiani taas on kiltteys ja luotettavuus.
Kuva
Avatar
vaja
Talonpoika
 
Viestit: 129
Liittynyt: 12 Touko 2012, 19:07

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Ellen » 30 Marras 2013, 18:07

Täällä hienosti viimeisenä mahdollisena päivänä raahaudun paikalle ilmoittamaan että modehommat kiinnostaa edelleen!

Olen siis Ellen 19 v., ja koska en selvästi lähde täältä kulumallakaan niin mielelläni jatkaisin moderointia täällä. Tätä on tullut tehtyä nyt pari vuotta joten tiedän mistä on kyse, ja uskoakseni olen tehnyt ihan hyvää työtä - tiedän mitä minnekin kuuluu kirjoittaa ja mitä ei, enkä epäröi neuvoa tai huomauttaa kun sellaista tarvitaan. Haluaisin jatkaa vähintään Ateljee-osiossa, jos annetaan lisää vastuuta niin ihan voin ottaa.
Heikkoutena on minullakin ajoittainen laiskuus ja voorun ulkopuolisen elämän kuviot ja kiireet jotka kieltämättä ovat viime aikoina vieneet enemmän aikaa moderoinnilta. Pystyn kuitenkin käymään täällä päivittäin, ja aina kun olen koneella foorumi onkin taustalla auki ja tsekkailen sitä vähän väliä.
Avatar
Ellen
Paronitar
 
Viestit: 344
Liittynyt: 14 Touko 2012, 15:34

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja MuruMilla » 02 Joulu 2013, 20:36

Ei vitsi olen myöhässä D: Oon kuitenkin laittanut hakemuksen yv'llä ylläpitäjille, mutta valitettavasti minulla itselläni ei sitä ole missään säilössä.. :( Muistatko sitä hakemusta? Oisi kyllä laittanut tännekkin mutta huomasin topan vasta nyt. Olisi äärettömän mukavaa päästä tänne foorumille auttamaan ja valvomaan. Minulla ei oikeastaan ole mitään yhtäkään topaa vastaan, eli mikä tahansa kävisi. Foorumilla pyörin muutenkin monta tuntia päivässä (valehtelematta). Jos modernaattoriksi pääsisin, kävisin varmasti enemmänkin. Olen siis 15 vee ja todella aktiivinen koneella roikkuja.

En muista tarkalleen, mutta olen täällä fooruillut ainakin siltä edellistä edeltävältä foorulta saakka, joten en ole enää mikään ihan tuore foorumilla. Olisin ihan tosissani ihan järjettömän kiitollinen koko loppu elämäni jos tämä kaksi päivää myöhässä tuleva hakemukseni otettaisiin huomioon. Olisin todella, todella aktiivinrn ja aikaani tähän hommaan tuhlaava! Voisin ehkä jopa väittää, että alan pikkuhiljaa tuntea tämän foorumin yhtä hyvin, kuin omat taskuni ;) On täällä sen verran aikaa tullut vietettyä. En todellakaan olisi nirso työtehtävien puoleen, sillä olen todella joustava. En myöskään mene heti valittamaan 'mitä tahtoisit sanoa' topaan, että miten rankkaa on olla modernaattori, sillä olen miltei koko fooruilu aikani toivonut että vielä jonakin päivänä tulisin pääsemään tähän hommaan :)

Ja tässä vielä pieni todiste siitä, että olen täysin tosissani tämän homman kanssa, sillä kirjoitin koko tekstin puhelimellani ja vihaan yli kaiken tämän rakkineen huonoa näppäimistöä O_o Olkaa kilttejä ja pliis ottakaa vielä tämäkin hakemus mukaan! Se merkitsisi minulle erittäin todella paljon! :)

Ps. Ja tämä on varmaan pisin viesti jonka olen koskaan kirjoittanut mihinkään topaan ja vielä puhelimella, olen itsekkin kovasti hämmästynyt :) Olen vaan niin aina toivonut modernaattoriksi pääsemistä :)

      Foorumin järkevä keppihevostelija 2013
MuruMilla
Trubaduuri
 
Viestit: 683
Liittynyt: 10 Touko 2012, 14:47
Paikkakunta: Kotka

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja Jazz » 03 Joulu 2013, 23:30

Jazz kirjoitti:Yleinen OMV tai Keppihevosten OMV Elikkäs olen 12-vuotias, järjen omistava.Niinkuin kaikki muutkin. Käytän omaa aikaani foorumilla päivässä suunilleen 1-3hr. Foorumin modeksi olen halunnut jo pitkään, mahtavaa että on tullut tilaisuus. Modena voisin laittaa ihmisiä "ruotuun" vaikka en moiti tämän aikaisia modeja,jotka ovat hoitaneet asiansa hyvin. En pysty olemaan koneella 24/7 mutta aikaa löytyy kyllä. Oikeenkirjoitusta en voi aina taata mutta virheistä opitaan,eikös?
Heikkouksiani löytyy tuolta tekstin seasta. Keppihevosten OMV ja Yleinen OMV:llä voisin ilmoittaa muille OT:eistä ja siivota topiceja. Mulla riittää aikaa tään hommaan ,dont worry. -kiitän
Kysy ihmeessä jos joku asia jäi vaivaamaan.

// perun :(
Harrastus on jo lopahtanut, mutta tykkään seikkailla näillä sivuilla.
http://skh.foorumi.eu/viewtopic.php?f=14&t=11235&p=161085#p161085
Avatar
Jazz
Talonpoika
 
Viestit: 56
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 22:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: WANTED: uusia moderaattoreita

ViestiKirjoittaja VARJA » 05 Joulu 2013, 15:12

Uudet moderaattorit valitaan, kun ehditään perehtyä hakemuksiin paremmin. Oon ite nyt vähän hassusti tässä töissä ja meillä menee Lunan kanssa pikkasen ristiin, joten tähän voi vielä mennä viikkokin. Malttia.
Avatar
VARJA
Kreivi
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51

Edellinen

Paluu Admin ilmoittaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron