tinypiciin kuva?

Osio pitää sisällään foorumin käyttöön liittyviä ohjeita. Luethan avatarta, allekirjoitusta ja termistöä koskevat tiedotteet huolella!

Täältä saat apua myös foorumia koskeviin ongelmatilanteisiin.

Valvojat: Ellen, Myster, Kura

tinypiciin kuva?

ViestiKirjoittaja Blaka » 02 Marras 2014, 12:48

oon laittanu tänne ennenkin tälläisen miten laittaa tinypiciin kuvan, mutta kun yritin nyt foorumi tukoni jälkeen uudestaan, ja mielestäni tein juuri niinkuin piti, ei linkki suostunut toimimaan! saisko uudet ohjeet että voisin tarkastaa teinkö jotain väärin?
Ig: @kht_iran
Avatar
Blaka
Talonpoika
 
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Loka 2014, 17:37

Re: tinypiciin kuva?

ViestiKirjoittaja Kiiapa » 02 Marras 2014, 13:01

Mikä linkki ei suostunut toimimaan?
Avassa Eendracht Geluid ☼ WeeblyInstagram
Avatar
Kiiapa
Trubaduuri
 
Viestit: 776
Liittynyt: 14 Touko 2012, 00:00
Paikkakunta: Oulu

Re: tinypiciin kuva?

ViestiKirjoittaja Blaka » 02 Marras 2014, 14:47

Kiiapa kirjoitti:Mikä linkki ei suostunut toimimaan?


Oon huono selittää mut kun piti linkittää se tänne foorumille.
Ig: @kht_iran
Avatar
Blaka
Talonpoika
 
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Loka 2014, 17:37

Re: tinypiciin kuva?

ViestiKirjoittaja Kura » 03 Marras 2014, 19:50

oon laittanu tänne ennenkin tälläisen miten laittaa tinypiciin kuvan, mutta kun yritin nyt foorumi tukoni jälkeen uudestaan, ja mielestäni tein juuri niinkuin piti, ei linkki suostunut toimimaan!

Oon huono selittää mut kun piti linkittää se tänne foorumille.

1. Menet tinypiciin.
2. Painat "Valitse tiedosto", valitset tiedoston, painat "Upload now!"
3. Kopioit neljästä osoitteesta sen, jonka yläpuolella lukee "Direct Link for Layouts"
( Kuva )
4. Liität osoitteen sinne minne sen haluat sellaisenaan, tai sitten jos haluat tekstilinkin tänne foorumille, niin käytät BBCode:a, joka näyttää tältä: [url=osoitetähän*]Linkin nimi[*/url] Muista poistaa tähdet ja tarkistaa, ettei viestinlähetyskentän alapuolella kohta "Älä salli BBCodea:a" ole ruksitettu.

Jos tuokaan ei auttanut, ota vaikka screen shot ongelmastasi. Mihin haluat käyttää linkkiä - linkkinä täällä sellaisenaan vai esimerkiksi linkin takana olevaa kuvaa vaikka avatarina? Onko linkki varmasti kopioitu oikein? Niin, että se on http://-muodossa? Ja linkin pääte on myös mukana (esim. .png, .jpg jne.)?
    kaikki mitä haluat on elämää vastaan
    siis pyydä mahdotonta
Avatar
Kura
Paroni
 
Viestit: 369
Liittynyt: 10 Touko 2012, 15:26


Paluu Ohjeet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron