Risut ja ruusut

Tämän foorumin ihan ikioma ilmoitustaulu, jonne tulee kaikenlaista tärkeää tiedoitettavaa sun muuta. Kannattaa vilkaista aina välillä, että pysyt ajan tasalla. Vain adminit saavat kirjoittaa tänne, elleivä anna erityistä lupaa toiselle uuden aiheen perustamiseen. Jos lupaa ei ole saatu, aihe poistetaan välittömästi.

Uusi käyttäjä, lue huolellisesti ohjeet ennen foorumiin liittymistä!

Valvojat: Ellen, Myster

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Eveponi » 05 Heinä 2012, 17:14

Tää on hyvä fooru, aluksi tietysti kesti hieman aikaa tottua tähän. Sellanen ois että voiko tuon yläkuvan vaihtaa muihikin teemoihin? Minulla ei nimittäin näy uusi yläkuva kuin tässä Avalon Green'issä. Vai näkyykö teillä muilla, nimittäin tahtoisin tietää onko vika koneessani.
:)
Eveponi
 

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja kht pystykorva » 05 Heinä 2012, 23:10

Uusi foorumi on hyvä paitsi että olin väsänny yhtä myynti hommaa kolme tuntii ja sitte ku laitoin lähetä se nii se poisti sen ja pyys kirjautuu uudelleen sisään vaikka olin sisällä tääl,mist se johtuu ?? ärsyttää vähän !!!!
kht pystykorva
 

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Saila » 05 Heinä 2012, 23:21

Yläkuva pyritään ajallaan laittamaan myös muihin teemoihin. :)
Kuva
Avatar
Saila
Kreivitär
 
Viestit: 277
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Susu » 06 Heinä 2012, 21:23

Pystyykö muutkin vaikuttamaan jotenkin yläkuviin? Esim antaa kuvia tai jtn..
Susu
 

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Kura » 06 Heinä 2012, 22:29

-Susu-, kuviansa pystyy lahjoittamaan käyttöön hyvän maun rajoissa. Mun allekirjoituksessa on linkki topiciin, jonne voi käydä heittämässä kuviaan. Kaikkia kuvia emme tosin pysty millään käyttämään, mutta tarkoituksena olisi laittaa mahdollisimman monipuolisesti eri heppoja.
    kaikki mitä haluat on elämää vastaan
    siis pyydä mahdotonta
Avatar
Kura
Paroni
 
Viestit: 369
Liittynyt: 10 Touko 2012, 15:26

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Ellen » 06 Heinä 2012, 23:08

Kht pystykorva, foorumilla on ilmeisesti jonkinlainen aikarajoitus, eli jos et tietyn ajan kuluessa (n. 30 min - 1h?) tee mitään voorulla niin kirjaudut automaattisesti ulos. Näin on käynyt itselleni monta kertaa, onneksi ei tosin silloin kun kirjoitan viestiä. Kannattaa kirjoittaa viesti mahdollisimman nopeasti tai sitten kopioida koko teksti ennen lähettämistä, jos olet kirjoittanut viestiä monta tuntia.
Avatar
Ellen
Paronitar
 
Viestit: 344
Liittynyt: 14 Touko 2012, 15:34

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Zia » 07 Heinä 2012, 15:08

Olen tässä viime aikoina huomannut, että juuri kukaan ei ole saanut tonäisynappulaa toimimaan ja on turvauduttu perinteiseen upitteluun. Ehkäpä tilanteen voisi korjata jotenkin...?
Kuva
Monitoimitalli Code, käythän?

Äänestetty Foorumin pirteäksi tarina-tytöksi 2O12&Foorumin hiljaiseksi hipsuttajaksi 2O13
Avassa ja akoossa erikoisagentti Leroy Jethro Gibbs
Avasta ja akoosta suuri kiitos VARJALLE
Avatar
Zia
Käsityöläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 18 Kesä 2012, 15:16

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Valtaaja » 07 Heinä 2012, 21:22

Zia, kun on luonut aiheen, pitää jo silloin odottaa se 2vrk jotta tönäisy nappula tulee. Se aloitusviesti on niikuin mikätahansa viesti. Ja se tönäisykin tulee vain silloin, jos kukaan ei ole kirjoittanut 2vrk sisällä topiciin. Joten ihmisiltä on vain puuttunut kärsivällisyys ja sitten on ihan pakko upitella.
Valtaaja
 

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Zia » 07 Heinä 2012, 23:34

Valtaaja, minä tiedän sen oikein hyvin! Mutta jotkut eivät loytäneet tonäisynappulaa...
Kuva
Monitoimitalli Code, käythän?

Äänestetty Foorumin pirteäksi tarina-tytöksi 2O12&Foorumin hiljaiseksi hipsuttajaksi 2O13
Avassa ja akoossa erikoisagentti Leroy Jethro Gibbs
Avasta ja akoosta suuri kiitos VARJALLE
Avatar
Zia
Käsityöläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 18 Kesä 2012, 15:16

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Valtaaja » 08 Heinä 2012, 09:29

Aaaaa oho tuli väärinkäsitys :D no. Kai kaikille se pitäis viel opettaa...
Valtaaja
 

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja VARJA » 09 Heinä 2012, 18:51

Zia kirjoitti:Valtaaja, minä tiedän sen oikein hyvin! Mutta jotkut eivät loytäneet tonäisynappulaa...
Kyse todellakin on vain siitä, että ei ole odotettu tarpeeksi pitkään. Topicia ei voi myöskään tönäistä kahdesti peräkkäin, vaan tönäisyn jälkeen topiciin täytyy kirjoittaa uusi viesti, ennen kuin kahden vuorokauden päästä sitä voidaan tönäistä uudestaan.
Avatar
VARJA
Kreivi
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Onja » 14 Heinä 2012, 13:24

Ellen kirjoitti:Kht pystykorva, foorumilla on ilmeisesti jonkinlainen aikarajoitus, eli jos et tietyn ajan kuluessa (n. 30 min - 1h?) tee mitään voorulla niin kirjaudut automaattisesti ulos. Näin on käynyt itselleni monta kertaa, onneksi ei tosin silloin kun kirjoitan viestiä. Kannattaa kirjoittaa viesti mahdollisimman nopeasti tai sitten kopioida koko teksti ennen lähettämistä, jos olet kirjoittanut viestiä monta tuntia.

Lisään. Itselläni on myös auttanut että olen kirjautunut silloin uudestaan sisään ja peruuttanut edellisille sivuille niin kauan kunnes kyseinen kirjoitussivu on tullut vastaan. Sitten olen kokeillut sen lähettämistä uudestaan ja yleensä on toiminut.

Mutta suosittelen sisäänkirjautuessa Kirjaudu automaattisesti sisään kohan ruksittamista, niin aina kun avaa foorumin on jo kirjautununeena sisään, eikä sen pitäisi ikinä heittää ulos. Mutta tämä kannattaa valita vain omalla koneella, koska jos se on useamman käytössä niin samalle sivulle eksynyt pääsee käyttäjän juttuihin.
    KuvaKuvaKuva
Avatar
Onja
Talonpoika
 
Viestit: 98
Liittynyt: 08 Touko 2012, 22:38
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Falle<3 » 21 Heinä 2012, 21:03

Inhottavaa kun tuonne osta, myy ja vaihda alueelle tulee tuollaisia viestejä, missä lukee englanniksi jostain kummallisesta, ja nyt sellainen oli tullut omaan myyntitopiciinkin : /
Falle<3
 

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Mwjan » 21 Heinä 2012, 21:14

^ Kyseinen käyttäjätunnus on saanut porttikiellon ja hänen viestit poistetaan.
Avatar
Mwjan
Herra
 
Viestit: 119
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 21:05

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Lila » 22 Heinä 2012, 08:35

Rosie kirjoitti:
Ellen kirjoitti:Kht pystykorva, foorumilla on ilmeisesti jonkinlainen aikarajoitus, eli jos et tietyn ajan kuluessa (n. 30 min - 1h?) tee mitään voorulla niin kirjaudut automaattisesti ulos. Näin on käynyt itselleni monta kertaa, onneksi ei tosin silloin kun kirjoitan viestiä. Kannattaa kirjoittaa viesti mahdollisimman nopeasti tai sitten kopioida koko teksti ennen lähettämistä, jos olet kirjoittanut viestiä monta tuntia.

Lisään. Itselläni on myös auttanut että olen kirjautunut silloin uudestaan sisään ja peruuttanut edellisille sivuille niin kauan kunnes kyseinen kirjoitussivu on tullut vastaan. Sitten olen kokeillut sen lähettämistä uudestaan ja yleensä on toiminut.

Mutta suosittelen sisäänkirjautuessa Kirjaudu automaattisesti sisään kohan ruksittamista, niin aina kun avaa foorumin on jo kirjautununeena sisään, eikä sen pitäisi ikinä heittää ulos. Mutta tämä kannattaa valita vain omalla koneella, koska jos se on useamman käytössä niin samalle sivulle eksynyt pääsee käyttäjän juttuihin.

On siis perheen yhteinen kone kyseessä ~
Kun peruutan edelliselle sivulle palattuani takaisin, niin minulla on tekstikenttä ihan tyhjä? Ja minulla kirjaa ulos jo alle 5 min kun olen kirjoittanut? Yritän kopioida, mutta aina ei onnistu..
Avatar
Lila
Trubaduuri
 
Viestit: 1030
Liittynyt: 10 Touko 2012, 14:16
Paikkakunta: Espoo

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Onja » 30 Heinä 2012, 22:38

^Tuo voipi johtua selaimestakin. Itselläni on Firefox.
Suosittelen kumminkin että jos sinulla on oma käyttäjä sillä koneella tai tiedät ettei kukaan muu perheestäsi käy voorulla niin ruksitat sen Kirjaudu automaattisesti sisään kohdan kun seuraavan kerran kirjaudut.
    KuvaKuvaKuva
Avatar
Onja
Talonpoika
 
Viestit: 98
Liittynyt: 08 Touko 2012, 22:38
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Sally » 09 Elo 2012, 23:12

Uus foorumi on mun mielestä oikein helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen. Edellinen foorumi oli jotenkin likainen, tää on siisti ja moderni. Ainoa miinuspuoli on se, että mun topicit katoilee ihan itsestään. :o Vai enkö mä tosissaan osaa käyttää foorumia? :')
My friends. You bow to no one.
Avatar
Sally
Käsityöläinen
 
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Touko 2012, 17:36
Paikkakunta: Lahti

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Ellen » 09 Elo 2012, 23:16

^ "Likainen" :D Hyvä jos uusi miellyttää!

Kuulostaapa omituiselta tuo topicien katoilu, onko esimerkkiä aiheesta? Joskus jos topic on luotu väärälle alueelle ja se siirretään uudelle niin voi näyttää siltä että topic on poistettu, mutta yleensä se löytyy omaa viestihistoriaa katsomalla. Topiceja ei kyllä yleensä poistella, ellei kyse ole tuplapostauksesta tai oikeasti turhasta aiheesta.
Avatar
Ellen
Paronitar
 
Viestit: 344
Liittynyt: 14 Touko 2012, 15:34

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Sally » 09 Elo 2012, 23:22

Mm. eräs tilaritopicini pari viikkoa sitten takaperin, oli siis huolella suunniteltu ja toteutettu viestiketju, jossa ei ollut kuin aloitusviesti, eli ei mitään turhaa.

No eipä jäänyt kyllä kaivelemaan kummemmin. :)
My friends. You bow to no one.
Avatar
Sally
Käsityöläinen
 
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Touko 2012, 17:36
Paikkakunta: Lahti

Re: Risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Mwjan » 04 Marras 2012, 23:39

Sally kirjoitti:Mm. eräs tilaritopicini pari viikkoa sitten takaperin, oli siis huolella suunniteltu ja toteutettu viestiketju, jossa ei ollut kuin aloitusviesti, eli ei mitään turhaa.

No eipä jäänyt kyllä kaivelemaan kummemmin. :)

En osaa sanoa asiaan mitään, mutta itse poistan kahden kuukauden vanhat viestiketjut. Joku erehdyksissään poistanut siivotessaan foorumia?
Avatar
Mwjan
Herra
 
Viestit: 119
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 21:05

EdellinenSeuraava

Paluu Admin ilmoittaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron